Dodací podmínky

 

  • Zásilky odesíláme prostřednictvím České poštyZásilkovny nebo je možné si zboží vyzvednout osobně na adrese našeho sídla (Hnutí Duha Olomouc, Dolní náměstí 38, Olomouc) nebo i na dalších místech (po domluvě). Také je možné si vyzvednout předem zaplacenou objednávku v obchodě bez obalů - Olomouc bez obalu - v Kateřinské ulici 10 - vždy po domluvě (emailem, telefonem).
     
  • Objednané zboží odesíláme v co nejkratší době, obvykle do 1-5 dnů od přijetí platby na účet (při platbě převodem), v závislosti na dostupnosti objednaného zboží. V případě, že některé položky vyřizované objednávky nejsou dostupné ihned, ale až po dané lhůtě (uvedené u zboží při nákupu), zásilka bude expedována, až když bude zboží kompletní.  Pokud si budete přát aktuálně dostupné položky objednávky zaslat již rovnou (a zbylé až později), informujte nás o tom, prosím, prostřednictvím poznámky k objednávce nebo v odpovědi na e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. Následné dodání zbylých položek objednávky však bude znamenat platbu dalšího poštovného. Děkujeme za pochopení.
     
  • Celková cena poštovného a balného se odvíjí od celkové ceny objednávky, její hmotnosti, Vámi zvoleném způsobu platby a způsobu doručení zboží (v závislosti na celkové ceně a hmotnosti objednávky Vám budou nabídnuty služby Obyčejné psaníDoporučené psaní, Cenný balík nebo Balík Do ruky) v rámci České pošty. Služba Zásilkovna je výhodnější v případě objemnějších a těžších zásilek a hlavně si můžete zvolit pobočku a vyzvednout si objednávku, kdy se Vám to hodí. 
  • O stavu objednávky zákazníky průběžně informujeme e-mailem, případně telefonicky (SMS).
     
  • Zboží odesíláme s ohledem na životní prostředí v recyklovaném, ale neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. 
     
  • Při převzetí zásilky od přepravní společnosti doporučujeme balík ihned zkontrolovat. Pokud zjistíte mechanické poškození obalu výrobku, je vhodné sepsat za přítomnosti pracovníka přepravní společnosti záznam o poškození zásilky, usnadní to případnou reklamaci. Pokud podepíšete přepravci přepravní list, souhlasíte s převzetím zboží a stvrzujete tím, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a nejlépe i obsah. Pokud převezmete zjevně poškozenou zásilku, musíte uplatňovat případnou reklamaci na přepravci zboží.

  • Po uhrazení zásilky obdržíte e-mailem fakturu ve formátu pdf, která slouží jako daňový a reklamační doklad, který, jak doufáme, nebudete muset využít.